czwartek, 7 listopada 2013

Witam wszystkich bardzo serdecznie!


Na początek chciałabym się przedstawić. Mam na imię Ania i mam 20 lat. Od kilku lat borykam się z problemem wypadających włosów. Szukałam pomocy wszędzie: chodziłam do dermatologa, przeczytałam mnóstwo artykułów, przejrzałam mnóstwo forów i stron poświęconych tej problematyce, próbowałam różnych specyfików, czarów, modlitwy ale niestety nic nie przynosiło efektów.


Co mnie skłoniło do założenia bloga? Znalazłam wreszcie skuteczną terapię dla siebie!:) Zgłosiłam się do gabinetu trychologicznego. Trychologia jest to nowa i wciąż rozwijająca się dziedzina nauki. Zajmuje się wszystkimi przypadkami wypadania włosów, łysienia i takimi dolegliwościami jak łuszczyca, łupież itp. Trafiłam w internecie na klinikę "Hair Derm" (klinika mieści się w Warszawie) i z dość sceptycznym nastawieniem umówiłam się na wizytę. Jak się okazało to był strzał w dziesiątkę. Gdy tylko weszłam do kliniki poczułam się bardzo komfortowo. Przyjazna atmosfera i eleganckie wnętrze. Po wejściu do gabinetu Pani trycholog przeprowadziła ze mną szczegółowy wywiad na temat stanu moich włosów i zbadała mi skórę głowy w 200-krotnym powiększeniu za pomocą mikrokamery.

Co się okazało? Wreszcie odnalazłam przyczynę moich problemów: łupież tłusty/łojotokowa skóra.

Pierwszym krokiem terapii w moim przypadku był zabieg peelingu skóry głowy, aby oczyścić ją z tego łoju, który się nagromadził.
Po peelingu dostałam produkty "kapyderm" dobrane indywidualnie do moich włosów.
Cena dosyć wysoka ale z myślą o zdrowych włosach jakoś to przełknęłam:) Produkty wystarczają na ok. 3 miesiące więc nie jest tak źle.
Stosuję kurację już 4 tydzień i naprawdę widzę efekty ! Włosów wypada coraz mniej z każdym dniem. Są świeże i lekkie przez długi czas. Nawet już nie muszę myć ich codziennie ( a jeszcze niedawno musiałam). Czuję się dużo lepiej i jestem dobrej myśli.
I właśnie na tym blogu chce to wszystko opisać:

1. Zabiegi jakie można wykonać w klinice. 
2. Produkty tam dostępne i ich działanie.
3. Jak dbać o włosy i na co zwrócić uwagę w ich pielęgnacji, a czego unikać.

Wszystko to będzie oparte na moich doświadczeniach. Mam nadzieję, że pomogę osobom, którym wypadają włosy i mają problemy ze skórą głowy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz